For at give et fair billede af alle anmeldelser der er på Slotsdb.dk er vi åbne om hvordan vi griber det an det år vi lister et nyt casino eller en ny online slot.

Det er ikke muligt på Slotsdb.dk at påvirke ratings eller reviews uanset hvor mange penge eller bedre kommision et Casino tilbyder for at give en bedre anmeldelse en hvad vi oprindeligt kom frem til.

Alle Casinoer er vurderet efter samme punkter og samme fremgansmåde og derudover er bruger rating en vigtig faktor ved udregning af den totale rating og vi opdatere naturligvis rating hvis Casinoet foretager ændringer der påvirker positivt eller negativt.

Det eneste et Casino kan betale sig til er at få en reklame placeret I de dertil hørende banner positioner der findes rundt om på slotsdb.dk.

For at finde frem til et Casinos Rating ser vi på ind og udbetalings tider og betalings muligheder, Bonusser og regler for gennemspilning, generelle regler for tilbud, spil udbud, Support muligheder,

Herunder kan du se på hvilke punkter et Casino bliver vurderet og på hvad, vi har delt det op I flere afsnit for at gøre det mere overskueligt, dog har vi ikke nævnt hvordan udregningen bag fungere og med hviken factor de hver har indflydelse på det endelige resultat da vi ikke vil have at Casinoerne kan “optimere” udelukkende for bedre rating.

Hvis et et Casino vil have bedre rating burde alle punkter herunder optimeres for en bedre bruger oplevelse og ikke kun enkelte punkter for bedre rating på slotsdb.dk

Udseende og Produkt

Design og brugervenlighed

Designet på et Online Casino burde holdes i bløde farver og navigering simpel designet så en bruger altid let kan finde hjælp med let adgang til konto oplysninger samt ind og udbetalings området. Derudover er det altid et plus hvis søgning og filtrering blandt alle spil muligheder samt selvfølgelig en let overskuelig Spil Lobby er deignet med brugerne i tankerne, i stedet for som nogle Casinoer der har design hvor man sidder med en fornemmelse af at de helst ikke ser dig finde forskellige oplysninger på din konto eller adgang til support er gemt væk eller gjort mindre synligt. Det er tiltag som vi ikke på nogen måder kan tro at Casinoerne har lavet for at hjælpe brugerne og derfor er det nærliggende at tro at det er ment som en forhindring eller i det mindste en forsinkelse af din udbetaling.

Antal Spillemaskiner & Spil Udbydere

Det er altid rart for en bruger når et Casino tilbyder spillemaskiner fra mange forskellige spil udbydere, da hver spil udbyder har sin egen stil betyder det at man derfor har mange forskellige typer af spillemaskiner at vælge i mellem. i stedet for de Casinoer der har en enkelt eller to udbyder, af samme grund kun vil finde en slags design og type spille maskiner.

Vores råd til Casinoerne er helt sikkert “Jo flere spil Udbydere i tilbyder spillemaskiner fra – Jo bedre er det” i behøves ikke at have det fulde program fra hver udbydere

Tilbage Betalings %

Tilbage betalings procenten også kaldet RTP som er internationalt og står for Return To Player er endnu en faktor som er vigtig for hvordan vi ser på et Casino, og tænker ikke vi behøver at gå i dybden med hvorfor.
TBP er den procent som hver spillemaskine er programeret til at betale tilbage til brugeren i det lange løb. Online vil det typisk ligge på omkring 97% mens det på de landbaseret Casino er meget lavere omkring de 60-90%
Vi ved hvad standarden er og hvis et Casino har unormale TBP bliver det betragtet som noget negativt.

Tilbud til spillere nye som gamle

Et Casino skal altid have spændende tilbud til deres brugere og gerne anderledes konkurrencer, turneringer eller anden former for nytænkning

Innovation

Et innovativt Casino der altid arbejder for at forbedre spille oplevelsen for den enkelte bruger samt hele tiden udvikler produktet de tibyder er klart et plus, og i modsatte ende så siger det også en del om Casinoet hvis de bare tilbyder en standard platform med standard pakken af spil.
Sikkerhed, Betaling og Support

Ind & ud Betalings tid

Både ind og udbetalings tider er vigtigt i bedømmelsen af et Casino. Som tidligere nævnt er der i tidens løb set mange kreative forsøg på at gøre det besværligt for en bruger at udbetale penge og også utoligt svingende tidsfrister for betaling af gevinster og vi kan godt afsløre at dette punkt har en stor faktor i det endelige rating af Casinoet.

Muligheder for ind og udbetaling

Det er altid rart når man kan ind og udbetale med de mest almindelige metoder brugt til dette online såsom Skrill, Neteller, bank overførelse, visa mfl.

Support Muligheder & kompetance

Det SKAL være let at komme i kontakt med kunde service og man burde også kunne forvente et svar inden for kort tid, selvfølgelig afhængig af grunden og kompleksitivitet af henvendelsen. Men det er utroligt hvor ofte man skal vente op til 48 timer på et svar fra en der ofte ikke svare på det spørgsmål der er stillet eller simpelt bare skriver at peronen har kontaktet en anden afdeling om problemet og at de vil vende tilbage hurtigt muligt, det er ikke i orden at vente længe på et sådan svar!

Åbningstider kundeservice

De fleste seriøse Casinoer nu til dags har døgn åben kundeservice

Regler og Vilkår

Regler og Vilkår er noget både Casinoet og spilleren skal se på med positive øjne, for det er i bund og grund en bindende aftale mellem dig og firmaet der udbyder spil om hvordan regler er hos det pågældende Casino. Hvis man læser Regler og Vilkår i gennem er man helt sikker på hvad man går ind til, da også de Casinoer der vil gøre det svært for en kunde at lave en udbetaling, har også de regler de bruger nævnt i Regler og Vikår. Problemet er at ingen gider at læse dem igennem inden de kan komme i gang med at spille.

Vil vil så vidt det er muligt poste Tips og Tricks til at gennemskue Regler og Vilkår man skal gå langt ude om og senere hen råd til hvad du skal kigge efter som spiller og hvad de forskellige udtryk betyder.

Vi håber vores anmeldelser af Casinoerne og deres spillemaskiner kan hjælpe dig til at få en god og tryg spille oplevelse hvor end du vælger at spille.